10 února 2022

HEZKÝ ČTVRTEK / KRÁSNÝ ČTVRTEK


4 komentáře:

  1. Evi zdravím. kouzelné dílko ♥ Evi mrkni na Evičku na pravé straně na blogeru dole je návod na nastavení knihy

    https://uncinanka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško děkuji za upozornění,mrkla jsem kEvičce na blog,má tam zajímavé informace,ale to co hledám jsem zatím nenašla :(,nemám problém s nastavením knihy to bych určitě zvládla,mě dělá problém vůbec knihy vložit na stránky blogu ,asi nemám ten správný program nebo je to i možná tím,že už mám starý PC a nedávno mi odešel disk,takže občas blbne i grafika :(

      Vymazat
  2. Evi zdravím, píšeš tu , že máš problém s vložením knihy na stránky. Dělá se to tak, že dáš gadget - obrázek a nahraješ si tam knihu, kteou si předem připravíš. Pak do odkazu obrázku vložíš odkaz na svoji knihu.Danušce jsem pomáhala před léty s knihami, asi zapomněla.Dej vědět a pokud to budu umět ráda poradím ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji za rady a pomoc,nakonec jsem musela zvolit ten nejjednudušší způsob vložení knihy ... ale snad se dílo zadařilo :)

      Vymazat

Přátelé děkuji za Vaši návštěvu a komentáře,které mne vždy moc potěší ....
🌷 ❤️ 🎁🍷☕🍵🍺 🍹⚛ ♥ ღ 👍👌🌼🌻🌹☀️🌈☔
🌸 🍀 🐞💙 💚😊 🙋 👱 👀🍰 🎼🎵