07 července 2022

IMT Smile - Príliš osobná známosť ft. Nikol Štíbrová

 



PRÍLIŠ OSOBNÁ ZNÁMOSŤ hudba: Ivan Tásler text: Anna Tásler Onderková Čakám na deň, keď stretne ma nádej. Keď kus šťastia, zaprší raz aj na mňa. Prajem si noc, bez strachu o budúcnosť. Vietor mať v plachtách.. Najít známost, ne na den či na jednu noc. Sen se změní, v blízkost našich znamení. Já zatím zdolám, co mám. Ďalší rok preč ja sa v kruhu točím, mám silu mám, priať si viac. Hľadám smer a pritom cesta je cieľ, mám právo mám, viac sa smiať. Dostať pár rán, no nebyť v tom sám. Mám štěstí mám, že tě lásko mám! Mrazí až na kosť, príliš osobná známosť. Hádam, či to bolo dané mi osudom. Slzy déžď zmyje a co se má stát nastane. Vítr mít v plachtách Další rok pryč já se v kruhu točím, mám silu mám víc si přát. Hledám směr a přitom cesta je cíl, mám právo mám víc se smát. Dostat pár ran no nebejt v tom sám, mám štěstí mám, že tě lásko mám. Mám štastie mám, že ťa láska mám.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Přátelé děkuji za Vaši návštěvu a komentáře,které mne vždy moc potěší ....
🌷 ❤️ 🎁🍷☕🍵🍺 🍹⚛ ♥ ღ 👍👌🌼🌻🌹☀️🌈☔
🌸 🍀 🐞💙 💚😊 🙋 👱 👀🍰 🎼🎵