02 září 2024

HOLA,HOLA ŠKOLA VOLÁ! / OBRÁZKY BEZ TEXTU / ZPÁTKY DO ŠKOLY!








POZDRAV SLUNCI
Než mi ráno začne škola, postavím se jako hora.
S nádechem mi ruce vzhůru kreslí oblouk jako duhu.
Sluníčko, teď se ti klaním, podívám se ke svým
dlaním.
Skočím a v ten okamžik zpevním se jak jezevčík.
Jako kočka po ránu nahrbím se, protáhnu.
Mlíčko z misky posnídám, v kobře záda rozhýbám.
Syčím, hlavou otáčím a divit se nestačím.
Jak krásně mi půjde dnes protáhnout se jako pes.
Dopředu jak žába skočím, nohy propnu, nebo skrčím.
Ruce duhu malují, já se rovnám ve stoji.
A pak dlaně pomaličku zvedají se ke sluníčku.
Zdravím ho, pevný jak hora. 
Krásný den všem,
škola volá!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Přátelé děkuji za Vaši návštěvu a komentáře,které mne vždy moc potěší ....
🌷 ❤️ 🎁🍷☕🍵🍺 🍹⚛ ♥ ღ 👍👌🌼🌻🌹☀️🌈☔
🌸 🍀 🐞💙 💚😊 🙋 👱 👀🍰 🎼🎵