13 října 2024

Válka se neptá ... válka bere! - Scorpions for Ukraine - Wind of Change 2022 Praha - PLEASE STOP WAR!!!


Nyní poslouchej mé srdce
Říká: Ukrajina
Čeká na změnu větru
Teď poslouchej mé srdce
Říká: Ukrajina
Čeká se, až se změní vítr.

Svět se sbližuje
A napadlo tě někdy
Že bychom si mohli být blízcí
Jako bratři?
Budoucnost je ve vzduchu
Cítím ji všude
Přinese ji vítr změn.

Vezmi mě ke kouzlu okamžiku
Ve slavné noci
Kde děti zítřka sní
(sní)
(Mmmmmmm)

Procházím se ulicí
A dávné vzpomínky
Jsou navždy pohřbeny v minulosti
Nyní poslouchej mé srdce
Říká: Ukrajina
Čeká na změnu větru.

Vezmi mě ke kouzlu okamžiku
Ve slavné noci
Kde děti zítřka sdílí své sny
S tebou a se mnou
Vezmi mě ke kouzlu okamžiku
V noci slávy
Kde děti zítřka sní
Ve větru změn.

Vítr změn vane rovnou
Do tváře času
Jako větrná bouře, která rozezní
Zvon svobody za klid duše
Nech zahrát svou balalajku to
Co chce hrát moje kytara.

Vezmi mě ke kouzlu okamžiku
Ve slavné noci
Kde děti zítřka sdílí své sny
S tebou a se mnou
Vezmi mě ke kouzlu okamžiku
V noci slávy
Kde děti zítřka sní
Ve větru změn.


Je jedno za jakým účelem člověk vyvolá válku.
Válka ja známkou bezcitnosti a krutosti a od bezcitného člověka nemůžeme ani v budoucnu čekat vcítění se do situace druhých.
----
Svět bude potřebovat válku do té doby, než bude na světě svrhnut poslední diktátorský režim. Poté by se snad dalo hovořit o světovém míru.
----
Není rozdíl mezi civilistou a vojákem. Ani jeden nechce umřít.
----
Až moc lásky překoná lásku k moci, pak bude mír.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Přátelé děkuji za Vaši návštěvu a komentáře,které mne vždy moc potěší ....
🌷 ❤️ 🎁🍷☕🍵🍺 🍹⚛ ♥ ღ 👍👌🌼🌻🌹☀️🌈☔
🌸 🍀 🐞💙 💚😊 🙋 👱 👀🍰 🎼🎵